در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه کارشناسان دفتر شبهخانواده که با حضور نمایندگانی از سراسر استان برگزار شد، برنامهای ویژه جهت آشنایی بیشتر با آثار تاریخی شهرستان فیروزآباد در نظر گرفته شده بود. به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فیروزآباد، در این راستا، شرکتکنندگان پس از حضور در روز اول کارگاه آموزشی، در برنامهای سیاحتی از کاخ عظیم اردشیر در فیروزآباد بازدید کردند. این بازدید که با هدف تقویت روحیه کارشناسان و آشنایی بیشتر با میراث فرهنگی منطقه انجام شد، فرصتی فراهم آورد تا شرکتکنندگان ضمن بهرهگیری از دانش تخصصی در کارگاه آموزشی، با شکوه معماری و اهمیت تاریخی این اثر باستانی نیز مواجه شوند. این برنامه سیاحتی با استقبال گسترده کارشناسان حاضر در دوره مواجه شد و بخشی از برنامههای جانبی این نشست آموزشی محسوب میشد.
کد خبر 189621












نظر شما